/thursday/

Publicerad 2015-05-07 13:53:25 i Vardag,

Hej kompisar!
Idag är det torsdag och även min kompis Lisas 20 årsdag, så grattis till dig Lisis!
 
Kom hem från Göteborg igår och var hur trött som helst, att sitta på ett tåg i sex timmar är väldigt utmattande, somnade typ runt 23 och vaknade 09:30 och var väldigt utvilad. Gjorde ordning lite frulle kollade på Disney Channel, packade upp min väska från Göteborg och tog mig sedan ut på en promenad. Väldigt skönt ut nu och har inte gått så mycket i det nya området men hittade en skogsväg som var väldigt bra, gick längs vattnet hela tiden. Gjorde ett litet styrkepass från Blogilates när jag kom hem och gjorde sedan ordning lunch, blev några vårrullar, lax och sallad. 
 
Kollade på senaste avsnittet av TVD men det var lite segt, Elena tog iaf botemedlet mot vampyrism och blev nästan mördad av mama Salvatore. 
 
Nu ska jag vårpyssla i garderoben/klädställningen, tänkte att jag ska hänga fram vår och sommarkläder och hänga bort vinterkläder. 
 
Ska även visa er jackan jag köpte i Göteborg så stay tuned for that!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela