/sunday/

Publicerad 2015-05-10 13:26:00 i Vardag,

Hej!
 
Igår var ju planen att åka till Uppsala men så blev det icke, blev en tripp till Gävle istället och utgång på Allstar! Hade roligt hela kvällen och somnade så skönt runt 03, finns inget bättre än att vakna upp i sin egna säng efter man har varit ute. 
 
Snart ska jag iväg på Ackes dansavslutning och kolla på mina friendos och sen skulle vi fika också. Mysmys!
Måste börja klä på mig, skulle behöva duscha men vet inte om jag hinner haha. Fräsch tjej! Luktar inte så äckligt faktiskt, kan vara för att dom jag umgicks med inte rökte haha. 
 
Jaja, ska börja ta mig från sängen nu iaf!
KRAM
Två bilder på mig och finaste Maddors.♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela