/relaxing day/

Publicerad 2015-05-20 19:37:19 i Vardag,

Idag har jag haft en sådan skön och avslappnande dag. Vaknade alldeles försent men tog igen det senare iaf haha. Tog en promenad ut till en udde som ligger ca 20 min ifrån där jag bor, satt där en stund med en podcast i öronen och gick sedan hem igen när det började blåsa för mycket. Kom hem och satte mig en stund i solen med en bok. Efter det har jag städat och ätit mat nu när mamma kom hem från jobbet. 
 
Hängde ut mitt täcke, kuddar, filt och överkast på balkongen så det fräschas upp lite. 
Tänkte duscha nu och sen bädda sängen och kolla på The O.C som var min absoluta favoritserie när jag var mindre, så har börjat om nu och tycker fortfarande att det är hur bra som helst. Har redan blivit kär i Seth Cohen igen efter att ha sett ca 10 avsnitt. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs!
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela