/friday/

Publicerad 2015-05-08 11:07:15 i Vardag,

Godmorgon! 
Blev ett bryskt uppvaknande av att det plinga på dörren, där stog snickaren som skulle fixa en grej. Helt utan förvarning dyker han upp. Jaja, han var här typ fem min så slapp den där obekvämheten.
 
Idag är det fredag och jag har inga större planer, idag fyller min vän Younes 20 år! 
 
Imorgon ska jag köpa en ny mobil, råkade tappa min i asfalten igår så hela skärmen sprack. Skulle ändå köpa en ny mobil när skattepengarna kom, men nu får jag ta mina sparpengar istället. Får panik av att gå runt med en sprucken skärm, ser ingenting.. Sen mot kvällen åker jag, Madde och Younes till Uppsala. Younes pluggar där så jag och Madde tänkte våldgästa fast han vet att vi kommer haha. Antar att vi sover där och tar tåget hem på morgonen då jag ska på dansuppvisning på söndag, inte varit på en uppvisning på minst åtta år. Ska bli kul att sina gamla danskompisarna igen! 
 
Nu ska jag äta lite frulle!
PUSS&KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela