/black/

Publicerad 2015-05-02 12:33:59 i Vardag,

Vet inte om ni vet, men jag älskar svart nagellack och nagellack överhuvudtaget! Men gillar mest svart för det funkar till allt.
 
Köpte detta från Mavala för 40kr, dock inte alls bra.. Det skaver bort fort. Men ska prova att lägga på ett topplack när jag kommer hem, eftersom jag inte har med mig det till GBG.
 
Idag är det lördag och snart ska vi åka in till stan en sväng, ska bl.a kolla på en jacka på Monki och sen får jag se vad jag hittar mer och om jag hittar något mer. Sen tror jag att vi skulle käka på Old Corner också. Hur god mat som helst!! Deras veganska kebab är sååååååå god!! Nej, jag är inte vegan inte ens vegetarian men är inget stort fan av kött.
 
Dom senaste dagarna har vi inte gjort så mycket, gick en promenad på två timmar igår, det var skönt! Vandrade upp på ett berg så man såg hela Göteborg. 
 
På onsdag tar jag tåget hem igen!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela